Dermaheal LL 10 ml 2 behandlingar

• 3 995 svenska kronor
  • Norra Källgatan

Beskrivning av tjänsten

Från 1/7-21 krävs att en konsultation har gjorts 48 h innan din behandling. Kommer du på bokad behandling utan en konsultation gjorts kan inte behandlingen utföras. Antingen bokar ni en konsultation via vår hemsida eller så kontaktar ni oss via mail. Dermaheal LL är en kraftfull metod för injicerbar lipolys, berikad med biomimetisk peptid, fosfatidylkolin, L-karnitin, som löser upp överskottsfett på riktade områden. Dermaheal LL erbjuder ett icke-kirurgiskt och smärtfritt alternativ till dyr plastikkirurgi och fettsugning. Dermaheal LL är den ideala lösningen för att bekämpa fettet i: – Dubbelhaka – Lår och höfter – Området på buken – Knä, axlar, händer och rygg. Dermaheal LL injiceras direkt i fettvävnaden med en tunn nål utan behov av anestesi. Den icke-invasiva och smärtfria proceduren ger ingen konvalescens och bör för bästa effekt utföras mellan 2-4 gånger på 6-8 veckors tid. Förväntade resultat: Effekten är synlig efter fyra veckor, vilket är nödvändigt för långvarig fettupplösning. Den unika Dermaheal LL-injektionsformeln främjar inte bara enhetlig förbränning av subkutant fett, utan också syntesen av kollagen i huden, vilket lämnar den fast och smidig. Kontraindikationer för Dermaheal LL-injektion: – Hudinfektion i behandlingsområdet, autoimmuna sjukdomar eller intolerans mot hyaluronsyra – Ammande eller gravida – Samtidig laser- eller peelingbehandling Resultaten är långvariga vid en upprätthållen sund livsstil. Denna behandling är för 1 st område t.ex stort som 2 handflator.

Avbokningspolicy

Nya kunder skall vara på plats 10 minuter före bokad tid för att få information och fylla i underlag för bokad behandling. Avbokning eller ombokning av behandling skall göras senast 24 timmar innan bokad tid. Uteblivet besök eller avbokning mindre än 24 timmar före behandling debiteras 50 %. Om du har förbetalt dina behandlingar förlorar du ett behandlingstillfälle.

Kontaktuppgifter

• Norra Källgatan 29, 722 11 Västerås, Sweden